niedziela, 26 października 2014

Fogdancing x House

To już kolejny sezon, w którym House zaskoczył mnie swoją kolekcją. Pozytywnie, oczywiście. Jednak tym razem, inaczej niż zwykle, skusił mnie szerokim asortymentem delikatnych, dziewczęcych ubrań i dodatków. Zamiast wyciągniętych swetrów wybrałam te, którym bliżej jest do kaszmiru niż do pledu. Zamiast poszarpanych spodni postawiłam na skinny jeans. Zamiast ciężkich biker boots skusiłam się na botki na szpilce. Zamiast dużej, zdobionej biżuterii dobrałam tę minimalistyczną, delikatną. A zamiast kolejnej skórzanej ramoneski kupiłam futrzaną kamizelkę, wiązaną w talii. W tym sezonie wszelkiego rodzaju futerka są prawdziwym hitem. Postanowiłam spróbować stworzyć coś nowego. Mam już nawet pomysł na tę stylizację. 






Kamizelka House

Sweter House
 
Sweter House

Bluzka z fantazyjnej tkaniny House

Jeansowa koszula House

Jeansy skinny House

Kozaki na zamek House

Botki na szpilce House 


Zegarek House

Pasek House

Naszyjnik z zawieszkami House 

Łańcuszek z zawieszkami House
 

Ach, jeszcze jedno. Do jutra włącznie możecie skorzystać z promocji -40% w HOUSE na cały asortyment (nowa kolekcja + rzeczy przecenione). Promocja obowiązuje w sklepach stacjonarnych lub online. Wystarczy pobrać kupon (TU) lub zapisać się do newslettera.

10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tym sklepem, ale ubrania, które pokazałaś w poście są nawet fajne. Chociaż ty nawet z najgorszych ubrań stworzyłabyś świetną stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne rzeczy, chyba się skuszę na zakupy :) Zwykle nie mogłam tam niczego dla siebie znaleźć, miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest ta kamizelka! Już dawno miałam skorzystać z rabatu, jednak moje miejscowe sklepy nie są dobrze wyposażone, a o kupnie online zapomniałam haha :) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokonałaś świetnych wyborów!
    Szczególnie bardzo podobają mi się te delikatne naszyjniki...
    Przypominają trochę te z nowej kolekcji Apart. Też takie delikatne.
    Pozdrawiam
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Futrzana kamizelka jest wielce interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie kupować w Housie! Kamizelki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. So beautiful selection....this fur is amazing!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie za bardzo przepadam z tym sklepem ale chyba normalnie niedługo sie wybiorę przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń