środa, 23 kwietnia 2014

New In #25

Wiosna w pełni, a wraz z nią nowości w garderobie i pomysły na nowe outfity. Tym razem skusiły mnie zwierzęce, malarskie, kwiatowe i graficzne printy, monochromatyzm i pastele. Niczym nowym nie będzie dla Was, jeśli powiem, że powiększyłam swoją garderobę o kolejną skórzaną kurtkę, jeansy i dodatki w postaci okularów.

Spodnie Sheinside
Bluzka Sheinside
Bluzka Choies
Okulary Sheinside
Okulary Brylove
Jeansy boyfriend Black five
Tunika Black five
Torebka Black five
Kurtka Sheinside
Marynarka Choies
Bluza Front Row Shop
Spódnica Słyszę jak pachniesz


























































W mojej głowie powstały już wstępne propozycje stylizacji, z użyciem wyżej zaprezentowanych nowości. Poniżej pokażę Wam wybrane zestawienia, a już niebawem postaram się je sfotografować i zaprezentować na sobie.


Pierwsza stylizacja jest połączeniem klasyki i elegancji wraz z topem z baskinką w modne w tym sezonie artystyczne wzory. Nadruk tworzy wrażenie smug naniesionych pędzlem. Zestaw uzupełnia marynarka z oryginalnym zapięciem. Całość utrzymana jest w barwach bieli i czerni z domieszką koloru cytryny i niebieskiego.

Look nr 2 to elegancki styl sportowy noszony z czarną kamizelką vintage. Spodnie z lampasem podbijają wybiegi i ulice wielkich miast. Można je nosić sportowo lub formalnie. Wszystko jest kwestią doboru dodatków. Ja zdecydowałam się na ultrakobiece szpilki, kapelusz i aviatory z kolorowymi, lustrzanymi szkłami.

Zestaw trzeci tworzy typowo casualowy look. Jest połączeniem moich ulubionych elementów garderoby - luźny t-shirt, skórzana kurtka, ciężkie buty i poszarpane jeansy typu boyfriend. W kwestii dodatków, postawiłam na wyraziste okulary.

Pozrawiam serdecznie,
M.

13 komentarzy:

  1. Swietna ta biala marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka rzeczy wpadło mi w oko w szczególności torebka :)
    wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie rzeczy idealnie trafiają w mój gust :) śliczna biała marynarka :)


    buziaki
    holdmelikeapillow

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś zadowolona z jakości ubrań sheinside??

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz piękna jakiego podkładu do twarzy używasz? :) szukam i szukam no i nie mogę znaleźć idealnego! :(
    Uwielbiam przeglądać Twojego bloga :)!
    Pozdrawiam-Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. ulalala!
    co za zakupy!
    wobec tego nie mogę się doczekać Twoich zdjęć!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń